úterý 17. června 2008

Ehm...

Ty jsi ještě nic nenapsal? Ty jsi Ťula, já jsem říkala ať začneš...
Tak já teda začnu (: Chtěl bych vás tu, jménem svým i té... osoby vedle mě, přivítat (: Pochybuju, že vás tu dovedla náhoda, spíš jde o cílenou touhu zjistit "Co si to ti blázni zase vymysleli." Jedno slovo: Jste na správné adrese (: Dobře, byly čtyři...
Stačí? Teď Ty (:
Co dodat? Všechno bylo řečeno... =oP Snad se vám to bude líbit. A pokud ne, tak pište připomínky... ;o)
Ale jo, klidně je pište (: Však moderování komentářů jsem zapnul, tak je o cenzuru postaráno (:

Ve zkratce o co jde: Jak už bylo řečeno na našich blozích (mn. číslo od "blog"), rozhodli jsme se plodit spolu (: (Ne, tak daleko jsme, u všech bohů, ještě nedošli... Plodit myšlenky!) A tak pomalu plodíme...
A tak jedna z prvních myšlenek, co jsme spolu splodili je budoucí fotoalbum. Virtuální... V pátek budu mít nové černobílé fotky, tak je na co se těšit =o) Taky tam nejspíš "přihodíme" fotky z vandru a tak =oP

A proč? Protože je ráno (: Slavíme, i když trochu netradiční formou (: Posíláme Možné i nemožné a Hřbitov do tichých dálek a odteď budeme šeptat spolu (: Jeden za všechny, všichni za jednoho (: (Všichni = n = 2)

Dost, proteď (: Co říkáš?
Říkám jo... Dneska mi to nějak nejde... xD Tož... Hore zdar ! ;o)

Žádné komentáře: