čtvrtek 2. října 2008

Nepovedená sebevražda kočičky

Ležím si tak už něco málo přes dva týdny doma, všechny choroby, které mě navštívily mě samozřejmě navštívily naráz (asi aby toho nebylo málo), už asi čtvrtou noc jsem se nevyspala (z různých zdravotních důvodů) a tak si říkám, že bych mohla aspoň něco napsat. Nebojte se, výsledky z odběrů to nebudou =oP

Nic zajímavého se tady, celkem, až na výměnu oken a malování neděje... Prošvihla jsem dvě sborové zkoušky a tři koncerty... Ale co zajímavé je, že příští týden pojedu zpívat do Maďarska - jede výběrovka 13ti lidí + 2 sbormistři. Prostě jsem se musela pochlubit, jelikož už ve sboru(ech) zpívám asi 10 let, tak jsem si konečně něco zasloužila a tak... =o) Juchu ! =oP

Ale co by opravdu mohlo být zajímavé - volala mi dneska kamarádka, plakala do telefonu, že jí z okna vyskočila kočička. Z dvanáctého patra. První, co mě v tu chvíli napadlo, bylo "sebevražda". "Jak se to stalo?" "Já nevím...". A víte co? Kočička přežila =o) A pokud nemá nějaké vnitřní zranění tak je jen pohmožděná... Myslíte, že mají kočky opravdu devět životů? =oP

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak to je štěstí, že nebyla o patro výš. Je totiž vědecky dokázáno, že pád z 13. patra je pro kočky fatální xD (nechci vědět, jak to zjišťovali). Ale jinak přežívají i pády z vyšších pater.