sobota 4. října 2008

Návštěva ZOOlogické zahrady

Jak už někteří nejspíš víte, Sidheag leží odvčerejška v nemocnici. Tak jsme se na ni byli podívat... Když mi včera napsala, že se cítí jako vlčice v kleci, nevěřil jsem tomu...

Jakmile jsme došli, minuli jsme se s El a Sidheag stála ve dveřích, očividně ráda, že nás vidí. Chvilku jsme kecali, smáli se se slzama na krajíčku... A pak začal bába, co s ní je Vlčice na pokoji, brblat. Tak teda Sidheag ty dveře zavřela a my jsme s ní mluvili přes okno - zavřené, samozřejmě... Pak to její rodiče nevydrželi a šli zjistit "Co to jako je?", zatímco my jsme se bavili po telefonu, přes okno... A právě tehdy jsem si připada jako v ZOO - podívej se, ale za žádnou cenu nesahej. Je pravda, že leží (pro jistotu) na infekčním, ale... ven ji za náma pustit mohli.

Nakonec jsme se s jejím tatínkem domluvili, že zítra vezmeme vysílačky a budeme se s ní bavit - jako ve vězení...

Snad jí nakonec nic vážného nebude a v pondělí se na revers dostane domů... Prosím o to všechny bohy, kteří mi přijdou na mysl...

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Bája mi to včera psala, no. . . Hlavně, když jsme byly dvě hodiny venku, nikomu to nevadilo. . . Pak baba sháněla sestřičku a všecko se provalilo. . . Je to na nic toto. . .